پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119763
کريم باقري پرسپوليس را مي خرد؟!
تاریخ انتشار : 1393/09/18 11:31:56
نمایش : 1362
پيشکسوت پرسپوليس گفت: «سر حرف خودم براي خريد باشگاه هستم و برايم زمان اين ماجرا مهم نيست.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کريم باقري در رابطه با حضورش در کميته فني پرسپوليس اظهار داشت: «با من صحبت هايي درباره اين مساله چند هفته قبل از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس انجام شد که من هم نظرم را به آنها دادم. حال ديگر اينکه دوستان چه برداشتي از صحبت هاي من داشتند، نمي دانم. همان زمان هم گفتم که کميته فني وجود ندارد که من عضو آن باشم. الان که چند روزي از آن مساله مي گذرد ديگر خبري از باشگاه پرسپوليس ندارم و به نظر هيچ اتفاق خاصي رخ نداده است.»

وي در خصوص بحث واگذاري باشگاه پرسپوليس که اعلام شده به دليل شفاف نبودن گزارش هاي مالي فعلا متوقف شده، تصريح کرد: «من اين موضوع را شنيدم و متوجه شدم که فعلا اين واگذاري انجام نخواهد شد. من قبل از اين آمادگي ام را براي خريد باشگاه پرسپوليس در مزايده اعلام کرده بودم و ايده هايم را نيز به مسئولان وزارت ورزش گفتم. هنوز هم سر حرف خودم هستم و برايم فرقي نمي کند که اين واگذاري الان باشد يا چند ماه ديگر زيرا عجله اي براي خريد پرسپوليس ندارم.»

باقري در پايان در رابطه با زنداني شدن سياسي، مديرعامل پرسپوليس گفت: «نظري در اين باره ندارم و اميدوارم مشکلات پرسپوليس حل شود.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html